معرفی پروژه سزار ریزورت قبرس شمالی

پروژه مسکونی لوکس سزار ریزورت Caesar Resort واقع شده در فاصله بین گلدن لانگ بیچ و سایت های تاریخی ( در شهر فاماگوستا)، یکی از پروژه های ساختمانی قبرس شمالی است که با شرایط پرداخت ایده آل فرصتی عالی جهت سرمایه‌گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی برای شما عزیزان فراهم آورده است.
پروژه سزار ریزورت در قبرس شمالی در فاصله 600 متری سواحل ماسه‌ای زیبای دریای مدیترانه و در مساحتی به بزرگی 17000 متر مربع واقع شده است . محوطه چمن کاری شده و معابر سایه‌داری که با درختان و گل های خوشبو احاطه شده، و طیف گسترده‌ای از امکانات باعث شده این پروژه برای گذراندن فصل تعطیلات و اقامت دائم در طول سال كاملاً مناسب باشد.

این مجتمع مدرن مسكونی در ٦٠٠ متری ساحل زیبا قرار دارد و با تركیبی از زیبایی و سبكی راحت برای یك زندگی ارام و امن طراحی و ساخته شده و همچنین فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاری در یكی از سریع‌ترین پروژه‌های رو به رشد در قبرس شمالی است.

املاک پروژه سزار ریزورت در چند فاز طراحی و پیاده سازی شده ؟

این پروژه در 9 فاز تعریف شده که تا بحال ( آوریل 2023) 3 فاز آن تکمیل و تحویل داده شده و فازهای بعدی نیز فروخته شده است. شما عزیزان می توانید با توجه به شرایط مالی خود از بین فایل های موجود در هریک از این پروژه ها فایل مناسب خود را انتخاب و نسبت به خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی اقدام نمایید. در حال حاضر پیش فروش واحدهای فاز هشت و نه باز می باشد. 

نمای کلی از فازهای مختلف پروژه و موقعیت مکانی آنها

بخشی از نمای محوطه داخلی سزار ریزورت

خوش نقشه و ایرانی پسند بودن خانه‌های خارج از کشور همیشه از دغدغه‌های خریداران ملک بوده است. واحدهای شهرک سزار ریزورت قبرس شمالی علاوه بر پلان باز و غرق در نور بودن، دارای سایز استاندارد اتاق خواب، پرده خور بودن سالن و دلباز بودن تراس است که باعث می‌شود خریداران ایرانی بسیاری را جذب خود کند.
 
امكانات این مجتمع های مسکونی در حد هتل‌های ٥ ستاره بوده و برای گذراندن فصل تعطیلات واقامت دائم در طول سال كاملاً مناسب است. این پروژه انتخاب‌های زیادی برای مشتریان خود فراهم كرده است انواع آپارتمان های استودیو، یکخواب، دوخواب، سه خواب و پنت هاوس های لوکس برای هر بودجه در دسترس میباشد شرایط پرداخت آسان، پرداخت‌های بدون بهره و انعطاف‌پذیری شرکت از مزایای خرید ملک در این پروژه است.
 

موقعیت جغرافیایی پروژه سزار ریزورت روی نقشه گوگل

فاصله پروژه سزار ریزورت از دانشگاه، فرودگاه، مراکز تفریحی و توریستی و مرکز شهر

 
–         15 کیلومتر تا مرکز شهر فاماگوستا که با 15 دقیقه رانندگی می توانید به مرکز شهر دسترسی داشته باشید.
 
–         13 کیلومتر تا دانشگاه مدیترانه شرقی که حدودا با 10 دقیقه رانندگی می توانید این مسافت را طی کنید.
 
–         35کیلومتر تا فرودگاه Ercan که حدودا با 40 دقیقه رانندگی می توانید به فرودگاه دسترسی داشته باشید.
 
–         40 کیلومتر تا فرودگاه Larnaca که حدودا با 45 دقیقه رانندگی به این فرودگاه دسترسی دارید.
 
–         38 کیلومتر تا مرکز توریستی Ayia Napa که با 45 دقیقه رانندگی می توانید این مسافت را طی کنید.
 
–         20 کیلومتر تا مرکز توریستی Barfa که با 30 دقیقه رانندگی می توانید به این مرکز دسترسی داشته باشید.
 
–         600 متر تا ساحل شنی که حدودا با 5 دقیقه پیاده روی به ساحل شنی دریای زیبای مدیترانه دسترسی دارید.
 
–         43 کیلومتر تا زمین گلف که با حدودا 50 دقیقه رانندگی می توانید به این مرکز دسترسی داشته باشید.
 
 

امکانات تفریحی و رفاهی پروژه سزار ریزورت قبرس شمالی

مجموعه سزار ریزورت در 600 متری ساحل لانگ بیچ و با امکانات تفریحی رفاهی که در این مجموعه طراحی و پیاده سازی شده است یکی از لوکس ترین و پرطرفداترین شهرک های مسکونی مدرن در قبرس شمالیست. از یک طرف شما با دسترسی به ساحل زیبای لانگ بیچ می توانید از زیبایی ها و آرامش طبیعت نهایت لذت رو ببرید و از طرف دیگر از تمامی امکانات رفاهی تفریحی که در مجموعه قرار گرفت است می توانید لحظات لذت بخش و شادی را سپری کنید.
از جمله امکانات رفاهی تفریحی این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نگاهی کلی به ویژگی های پروژه سزار ریزورت و امکانات تفریحی – رفاهی آن

 

سزار ریزورت، پروژه ای مدرن در قلب مدیترانه

در مکانی پر از هیجان با چشم انداز دریای فیروزه ای و کوهستان زیبا و سرسبز اطراف آن، در فضایی با استخرهای زیبا، فضاسازی مدرن و امکانات تفریحی و رفاهی، می توانید استراحت کنید و از زندگی به سبک مدیترانه ای لذت ببرید.  در این مجتمع مسکونی زیبا گذر زندگی را احساس نخواهید کرد.

استخرهای سرپوشیده و فضای باز سزار ریزورت

یکی از امکانات رفاهی هیجان انگیز در مجموعه مسکونی سزار انواع استخرهای سرپوشیده و روباز برای خانواده ها و کودکان می باشد. در این مجموعه مسکونی مدرن وجود انواع استخرها یکی از امتیازات ویژه آن می باشد که سطح زندگی را برای ساکنین آن با هر فرهنگ و سبک زندگی ارتقا داده است.

پارک کودکان در مجموعه سزار ریزورت

یکی از نقاط قوت این مجموعه پارک کودکان و فضای بازی مختص آنهاست. این فضاها شامل کارتینگ مخصوص کودکان ، بازیهای کامپیوتری ، پارک آبی مخصوص کودکان ، استخرهای ویژه با مربی های حرفه ای و برنامه های تفریحی ویژه کودکان می باشد.

 

باشگاه ورزشی سزار ریزورت

وجود باشگاه های ورزشی با امکانات و تجهیزات مدرن و مربیان حرفه ای در مجموعه سزار ریزورت، بستر مناسبی برای داشتن تناسب اندام و حفظ سلامتی تان فراهم آورده است.  بویژه فضای حرفه ای و پرنشاط باشگاه ورزشی این مجموعه انگیزه شما را برای حفظ سلامتی و داشتن برنامه روزانه ورزشی دوچندان کرده است.

مرکز اسپا و سونا در سزار ریزورت

در زندگی پر از شتاب امروزی، هیچ چیز مهمتر از حفظ سلامتی و تندرستی شما، چه از نظر روحی و چه از نظر فیزیکی نیست. در مرکز اسپا در سزار ریزورت تمامی امکانات لازم برای شما فراهم است. سونا، حمام و اتاق بخار، استخر پلانگ و فضای ریلکسیشن و تمامی امکانات لازم برای داشتن لحظاتی آرام و دور از هیاهو در این مکان فراهم است.

انواع رستوران در مجموعه سزار ریزورت

در مجموعه سزار ریزورت دسترسی به انواع رستوران، بار و کافی شاپ های مختلف برای ساکنین این مجموعه فراهم می باشد. با وجود انواع رستوران ها با تنوع غذایی و فضای دلنشین می توانید در هرلحظه از شبانه روز در محیط زندگی خود در کنار خانواده بمانید و لحظات لذت بخشی را رقم بزنید.

فضای داخلی واحدهای مسکونی سزار ریزورت

به طور کلی فضای داخلی واحدهای مسکونی کاملا مدرن طراحی و پیاده سازی شده اند. وجه اشتراک تمامی واحدهای مسکونی داشتن بالکن های بزرگ و قابل چیدمان می باشد. طراحی داخلی این واحدها به گونه ایست که با وجود تمام تفاوتها به فرهنگ ایرانی بسیار نزدیک بوده و کاملا احساس راحتی و آرامش را به شما هدیه می دهد.

ویژگی ها و متراژ واحدهای آپارتمانی در پروژه سزار ریزورت

همانطور که گفته شده واحدهای آپارتمانی در مجموعه سزار ریزورت در متراژهای مختلف به صورت واحد استودیو، واحد یک خواب، واحد دو خواب، پنت هاوس سه خواب و چهار خواب طراحی و پیاده سازی شده اند.
واحدهای استودیو؛ در متراژهای 46 تا 56 مترمربع با حدودا 8 متر بالکن طراحی شده اند. فضای استودیو یک فضای کاملا پیوسته بدون اتاق خواب، دارای سرویس بهداشتی و حمام ، آشپزخانه و فضایی جهت خواب می باشد. این واحدها مناسب افراد مجرد یا یک زوج می باشد.

واحد یک خواب؛ در متراژهای 60تا 69 مترمربع با حدودا 11 الی 13 مترمربع بالکن طراحی شده اند. در برخی واحدهای یک خواب ممکن است متراژ بالکن متفاوت از رنج تعریف شده باشد.
واحد دو خواب؛ در متراژهای 79 تا 86 مترمربع با حدودا 15 تا 26 مترمربع بالکن طراحی شده اند.
پنت هاوس سه خواب؛ در متراژهای 140 تا 168 با حدودا 32 تا 38 مترمربع بالکن طراحی شده اند.
پنت هاوس چهارخواب؛ در متراژهای 198 متر به بالا با حدودا 40 مترمربع بالکن طراحی شده اند.

امکانات واحد های مسکونی در پروژه سزار ریزورت قبرس شمالی

 

واحدهای یک خواب

اتاق نشیمن

دارای 1 خواب

آشپزخانه لوکس

حمام و سرویس بهداشتی

پنجره های دو جداره

بالکن قابل چیدمان

واحد های دو خواب

اتاق نشیمن

دارای 2 خواب (مستر)

آشپزخانه لوکس

حمام و سرویس بهداشتی

پنجره های دو جداره

بالکن قابل چیدمان

پنت هاوس سه و چهار خواب

فضای نشیمن بزرگ

حداقل دو خواب مستر

آشپزخانه لوکس

سرویس بهداشتی و حمام مجزا برای مهمان

فضای غذاخوری مجزا

بالکن بزرگ ( روف گاردن ) و پنجره های دو جداره

استودیو

فضای نشیمن دنج

آشپزخانه کوچک اما مجهز

حمام و سرویس بهداشتی

فضای خواب مجزا

بالکن بزرگ قابل چیدمان

استعلام قیمت

نمایی از فضا سازی و محوطه داخلی پروژه

گروه مشاورین املاک زانااستیت با داشتن هفت سال تجربه موفق در زمینه خرید و فروش ملک در قبرس شمالی، آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان در زمینه خرید ملک در قبرس شمالی به شما عزیزان است. برای بهره بردن از خدمات رایگان شرکت زانااستیت می توانید با ما در تماس باشید

پروژه سزار ریزورت یکی از بهترین پروژه‌های قبرس شمالی که بخاطر طراحی ساخت واحدهای این پروژه بسیار ایرانی پسند است. اگر شما جزء ایرانیانی هستید که می‌خواهید با مهاجرت به قبرس شمالی در این پروژه ساکن شوید می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا بهترین راهنمایی را دریافت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرایط پرداخت و اطلاع از فایل های موجود همین حالا می توانید با همکاران ما در شرکت زانا استیت تماس بگیرید.

1046884 – 539 – 90+ | 8494679 – 533 – 90+