معرفی پروژه اوشن لایف قبرس شمالی

یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی لوکس و منحصر بفرد در منطقه لانگ بیچ پروژه اوشن لایف در قبرس شمالی ( Oceanlife ) است. این پروژه با 21 بلوک ساختمانی شامل 15 بلوک 12 طبقه ای ، 14 بلوک 16 طبقه ای و 2 بلوک 22 طبقه ای در سه فاز به ترتیب در سال های -2026-2027 و 2028 تحویل داده می شود. در طبقه زیرزمین یکی از رستوران های این مجموعه قرارگرفته است. نکته حائز اهمیت درباره این پروژه وجود پارکینگ سرپوشیده برای افرادیست که خواستار پارکینگ مسقف هستند که می توانند با پرداخت هزینه مازاد برای آن اقدام نمایند. امکانات تفریحی ورزشی این مجموعه در چهار طبقه آخر بلوک 21 طبقه قرار گرفته است.

لوکیشن دقیق پروژه اوشن لایف روی نقشه گوگل

موقعیت بی نظیر پروژه اوشن لایف – Ocean Life

 

اوشن لایف؛ یکی از پروژه های ساختمانی قبرس شمالی است که میتوان آن را منحصر بفردترین پروژه قبرس شمالی نامید که تنها 5 دقیقه پیاده روی تا ساحل لانگ بیچ فاصله دارد. این پروژه فوق لوکس در ساحل شرقی قبرس شمالی، در منطقه در حال توسعه اسکله واقع شده است، علاوه بر طبیعت، آب و هوا، زیبایی های تاریخی، گردشگری و زیرساخت های آموزشی، فرصتی بی نظیر برای زندگی و سرمایه گذاری را ارائه می دهد. پروژه اوشن لایف قبرس شمالی یک مجتمع مسکونی – آپارتمانی است با مناظر زیبا و خیره کننده از دریای مدیترانه، که می تواند یک زندگی مجلل و 365 روزه به سبک تعطیلات را به شما ارائه دهد. 

پروژه اوشن لایف در قبرس شمالی
پروژه اوشن لایف قبرس شمالی

 

پروژه اوشن لایف قبرس شمالی دارای امکانات و زیرساخت های گسترده ای است که هم به عنوان یک هتل 5 ستاره در نظر گرفته شده است و هم به عنوان مکانی برای گذراندن تعطیلات در قبرس شمالی و هم برای اقامت در تمام طول سال بسیار مناسب است. ویژگی اصلی این پروژه قایق تفریحی غول پیکری به نام Ocean Blue است که در قلب مجموعه قرار دارد و با فضاهای داخلی و خارجی، تراس، حمام آفتاب، رستوران‌های روی عرشه‌ها، بارها و مکان‌های تفریحی، ساکنان را به سفری خارق‌العاده دعوت می‌کند. پروژه اوشن لایف در قبرس شمالی یک گزینه فوق العاده برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی است.

 

امکانات تفریحی و رفاهی پروژه Oceanlife قبرس شمالی

این مجموعه مسکونی متشکل از 30 فروشگاه مختلف در محوطه داخلی مجموعه، قسمت های مختلف برای بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان ، همچنین بارها، کافه ها و انواع رستوران های مختلف و باشگاه ورزشی و ….. امکانات منحصربفردی را در اختیار ساکنین این مجموعه قرار می دهد که بتوانند زندگی آرام، لوکس و بی دغدغه ای را داشته باشند.

از امکانات ویژه پروژه اوشن لایف در قبرس شمالی City Pack است که بزرگترین پارک شهری جزیره می باشد که با طبیعتی سرسبز، مسیرهای پیاده روی، زمین های ورزشی مختلف ( از جمله بسکتبال، مینی گلف، تنیس، پارک بازی کودکان) و باندهای هواپیماهای بدون سرنشین، تمامی شرایط لازم برای داشتن یک زندگی آرام و مرفه را هدیه می دهد. همچنین وجود خیابانی با 30 مغازه مختلف، رستوران و کافه های مختلف نیاز شما را برای انجام خرید و یا سپری کردن اوقات فراغت خود در خارج از مجموعه مرتفع می سازد.

 

امکانات تفریحی پروژه اوشن لایف قبرس شمالی
امکانات تفریحی پروژه اوشن لایف در قبرس شمالی

خلاصه ای از سایر امکانات پروژه

در پروژه اوشن لایف چه نوع واحدهای مسکونی وجود دارد؟

پروژه اوشن لایف قبرس شمالی به طور کلی شامل 1560 واحد آپارتمانی در اندازه های مختلف از آپارتمان های استودیویی تا یکخواب، آپارتمان های دو خواب تا پنت هاوس های شیک است که نوید یک زندگی عالی با تراس های باز، مناظر چشمگیر و جزئیات مجلل را می دهد. هر آپارتمان با بالاترین استاندارد مصالح طراحی شده است و پارکینگ های مسقف در پروژه از امکانات رفاهی ویژه نیز وجود دارد.

متراژ- قیمت پایه واحدهای آپارتمانی در پروژه Ocean Life

فاز اول شامل 8 بلوک 11 طبقه چهار واحدی می باشد. دو بلوک از این مجموعه فقط دارای واحدهای استودیو و یک خواب موجود می باشد. در باقی بلوک ها از واحدهای یک خواب و دو خواب گرفته تا پنت هاوس های لوکس طراحی شده است.

واحد استودیو

36 مترمربع

قیمت پایه 116000 پوند

واحد یک خواب

86 مترمربع

قیمت پایه 139000 پوند

واحد 2 خواب

127 مترمربع

قیمت پایه 179500 پوند

 

انواع واحدهای آپارتمانی در پروژه اوشن لایف

در این پروژه لوکس چهار مدل واحد آپارتمانی لوکس با بالکن های بزرگ و قابل چیدمان وجود دارد، از جمله؛

واحد استودیو: یک واحد فلت با متراژ 36 تا 50 مترمربع که شامل فضایی پیوسته با امکاناتی از قبیل فضای طراحی شده برای خواب، آشپزخانه کوچک اما بسیار شیک و تکمیل، حمام و سرویس بهداشتی می باشد. این واحدها عمدتا برای افراد تنها یا یک زوج جهت زندگی ایده آل می باشد و از طرفی برای عزیزانی که قصد دارند با کمترین بودجه جهت خرید ملک در قبرس شمالی اقدام نمایند بهرین گزینه برای سرمایه گذاری و اخد اقامت قبرس شمالی می باشد.

واحد یک خواب: این واحدها عمدتا بین 55 تا 75 مترمربع می باشن؛ شامل یک اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشت، آشپزخانه و بالکن بزرگ می باشد. این واحدها نیز مناسب افراد تنها یا یک زوج بدون فرزند می باشد که می توانند با مبلغ بیشتری جهت خرید ملک در قبرس شمالی اقدام نمایند و اقامت این کشور را اخذ نمایند.

واحد دوخواب: متراژ واحدهای دو خواب از 75 متر تا 100 مترمربع می باشد و شامل دو خواب، دو تا حمام و سرویس بهداشتی، آشپزخانه و یک بالکن قابل چیدمان می باشد. این واحد برای خانواده چهار نفره با دو فرزند زیر 18 سال ایده آل می باشد که بتوانند برای کل افراد خانواده جهت اخذ اقامت قبرس شمالی اقدام نمایند.  

پنت هاوس: این واحدها با متراژ 100 تا 173 مترمربع شامل 2 یه سه اتاق خواب، دو یا سه حمام و سرویس بهداشتی، یک آشپزخانه، یک باکن و تراس بزرگ می باشند. واحد پنت هاوس برای خانواده های با جمعیت بیشتر و یا افرادی که قصد دارند با مبالغ بیشتری جهت خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی اقدام نمایند ایده آل می باشد.   

فاصله پروژه Oceanlife از فرودگاه، مراکز تفریحی و توریستی و مرکز شهر

فاصله تا نیکوزیا: 30 دقیقه رانندگی

فاصله تا بیمارستان: یک کیلومتر

فاصله تا مدرسه: 5.4 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید: 0.2 کیلومتر

فاصله تا دانشگاه: 15 کیلومتر

فاصله تا ساحل: 500 متر حدودا 5 دقیقه پیاده روی

فاصله تا مرکزشهر: 10 دقیقه رانندگی

فاصله تا فاماگوستا: حدودا 10 دقیقه رانندگی

فاصله تا فرودگاه ارجان: 25 دقیقه رانندگی

فاصله تا فرودگاه لارناکا: 45 دقیقه رانندگی

تاریخ تحویل و شرایط پرداخت واحدهای آپارتمانی در پروژه اوشن لایف

 

شرایط پرداخت:

35 درصد پیش پرداخت

35 درصد اقساط بدون بهره تا زمان تحویل کلید

35 درصد اقساط بدون بهره از زمان تحویل کلید به مدت 24  ماه تا June 2028

تاریخ تحویل:
 
این پروژه دارای سه فاز می باشد؛ فاز اول آن شامل 7 بلوک می باشد که درJUNE-2026 تحویل داده می شود .

نکته مهم

قیمت های درج شده در سایت مربوط به ژانویه 2024 می باشد، برای اطلاع از قیمت های به روز شده این پروژه؛ لطفاً با همکاران ما در زانا استیت در ارتباط باشید.

چنانچه تمایل دارید در این پروژه لوکس و منحصربفرد سرمایه گذاری کنید و با خرید ملک اقامت این کشور زیبا را از آن خود کنید، می توانید با همکاران ما از طریق شماره های مستقیم که در سایت درج شده است و همینطور چت واتس اپ در ارتباط باشید و اطلاعات دقیق تر و به روز را کسب نمایید.

 

گالری تصاویر مربوط به پروژه اوشن لایف

گروه مشاورین املاک زانااستیت با داشتن هفت سال تجربه موفق در زمینه خرید و فروش ملک در قبرس شمالی، آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان در زمینه خرید ملک در قبرس شمالی به شما عزیزان است. برای بهره بردن از خدمات رایگان شرکت زانااستیت می توانید با ما در تماس باشید.